DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 3m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1203 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 3m, sort | 09-06-2020 12:49:12 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 16 A, 3,6 kW, 3 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1203 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 3,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 3 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring. Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde.</P>
<P dir=ltr align=left>Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G2,5 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 1,3 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P><B><FONT size=4 face=Arial><FONT size=4 face=Arial>
<P dir=ltr align=left></P></B></FONT></FONT><FONT color=#333333 size=3 face=Arial><FONT color=#333333 size=3 face=Arial><FONT color=#333333 size=3 face=Arial>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er | None | | False | 7333048044433 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 3m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1213 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 3m, sort | 09-06-2020 12:51:59 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 3 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1207 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 7,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 3 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 1,8 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke tål | None | | False | 7333048044464 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 5m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1205 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 5m, sort | 09-06-2020 12:50:23 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 16 A, 3,6 kW, 5 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1205 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 3,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 5 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring. Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde.</P>
<P dir=ltr align=left>Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G2,5 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 1,6 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladn | None | | False | 7333048044440 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 5m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1215 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 5m, sort | 09-06-2020 12:52:49 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 5 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1215 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 7,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 5 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 2,35 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladni | None | | False | 7333048044471 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 7m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1207 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 16A, 3,6 kW, 7m, sort | 09-06-2020 12:51:10 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 16 A, 3,6 kW, 7 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1207 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 3,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 7 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring. Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde.</P>
<P dir=ltr align=left>Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G2,5 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 1,95 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke | None | | False | 7333048044457 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 7m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-1217 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 7m, sort | 09-06-2020 12:53:39 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 1 fase, 32 A, 7,6 kW, 7 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-1217 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 7,6 kW.</P>
<P dir=ltr align=left>Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 7 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 3G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 3 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P><B><FONT size=4 face=Arial><FONT size=4 face=Arial>
<P dir=ltr align=left></P></B></FONT></FONT><FONT color=#333333 size=3 face=Arial><FONT color=#333333 size=3 face=Arial><FONT color=#333333 size=3 face=Arial>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det | None | | False | 7333048044488 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 3m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3203 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 3m, sort | 09-06-2020 12:55:48 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 3 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-3203 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 22 kW. Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 3 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 5G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 2,35 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke tål | None | | False | 7333048044501 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 5m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3205 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 5m, sort | 09-06-2020 12:57:44 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 5 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-3205 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 22 kW. Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 5 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 5G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 3,3 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke tåle | None | | False | 7333048044518 | |
DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 7m, sort | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3207 | DELTACO EV-kabel type 2 - type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 7m, sort | 09-06-2020 12:58:34 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><SPAN lang=DA>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler, type 2 til type 2, 3 fase, 32 A, 22 kW, 7 m, sort</P>
<P dir=ltr align=left>Deltaco opladningskabel til elbiler EV-3207 passer til alle køretøjer med en type 2 stik og er egnet for dem, der vil oplade ved brug af en offentlig oplader eller deres egen opladningskasse derhjemme med type 2 stik, dvs. såkaldt tilstand 3 opladning. Opladningseffekt er op til 22 kW. Sølvbelagte tilslutninger garanterer god kontakt og lang levetid. Længde 5 m. Udstyret med støvafdækning for at beskytte mod støv, snavs og fugt under opbevaring.</P>
<P dir=ltr align=left>Kablet er fremstillet af et TPE-materiale, der giver god modstand mod olie, slid og UV-lys. Kablet er også fleksibelt i kulde. Type 2 ladestik er nu standard i EU. Alle biler fra producenterne f.eks. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen og Volvo har type 2 ladestik.</P>
<P dir=ltr align=left>Bilopladning overvåges ved hjælp af en tovejskommunikation mellem bilen og opladeren. Når kablet er tilsluttet bilen, udføres en selvtest, der sikrer, at kablet er korrekt tilsluttet, og at bilen er klar til at modtage strøm inden opladning starter og kablet spændes mekanisk, hvilket beskytter mod både tyveri og uautoriseret brug under opladning.</P>
<P dir=ltr align=left>Efter opladning skal du låse bilen op, så den mekaniske lås åbnes, og fjerne kablet fra bilen, så det kobles fra opladeren.</P>
<P dir=ltr align=left></P><B><EM>
<P dir=ltr align=left>Kablet må ikke repareres eller sammenklæbes, da dette kan påvirke dets sikkerhed og funktion.</P></B></EM>
<P dir=ltr align=left>Certificering: TUV 2 PfG 1908<BR>Kabel: EV07EE-H, 5G6 mm² + 1 x 05 mm²<BR>Klassifikation: IP66<BR>Vægt: 4,3 kg<BR>Driftstemperatur: -30° C – +50° C</P>
<P dir=ltr align=left></P>
<P dir=ltr align=left>Sikkerhedsstyrelsen i Danmark, Elsäkerhetsverket i Sverige, DSB i Norge, Tukes i Finland, fraråder alle regelmæssige opladninger ved brug af almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere. BEMÆRK nogle lokale afvigelser forekommer.</P>
<P>De generelle anbefalinger er dog følgende:<BR>• Gamle eller fejlagtige koblinger og kabelgrene i ejendommen kan forårsage høje belastninger og dette kan føre til brand. Derfor er det vigtigt, at en elektrisk installationsvirksomhed kontrollerer den elektriske installation.<BR>• Almindelige vægstikkontakter og parkeringsvarmere (Schuko) er ikke lavet til opladning af elbiler og kan ikke tåle | None | | False | 7333048044525 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 1 phase, 32A, 10M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-12110 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 1 phase, 32A, 10M | 27-10-2020 06:31:29 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 1 phase, 32A, 7.6KW, 10M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-12110 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with Typ2 socket so-called mode 3 charging. Charging power up to 7.6KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 10M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible when it's cold.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 3G6mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 4.3KG<BR>• Working temperature: -30 ° C - + 50 ° C</P></BODY> | None | | False | 7333048047601 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 1 phase, 16A, 10M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-12010 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 1 phase, 16A, 10M | 27-10-2020 06:30:19 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 1 phase, 16A, 3.6KW, 10M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-12010 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with a Type2 socket called mode 3 charging. Charging power up to 3.6KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 10M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cooling.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger. The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 3G2,5mm² + 1x05mm²<BR>Classification: IP66<BR>• Weight: 3.5KG<BR>• Working temperature: -30 ° C - + 50 ° C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047595 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 10M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-32110 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 10M | 27-10-2020 06:38:07 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 3 phase, 16A, 11KW, 10M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-32110 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with Typ2 socket so-called mode 3 charging. Charging power up to 11KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 10M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cold temperatures.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 5G2.5mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 4.2KG<BR>• Working temperature: -30°C - +50°C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047625 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 32A, 10M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-32010 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 32A, 10M | 27-10-2020 06:39:26 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 3 phase, 32A, 22KW, 10M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-32010 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with Typ2 socket so-called mode 3 charging. Charging power up to 22KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 10M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage.</P>
<P>The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cold temperatures. Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets.</P>
<P>The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 5G6mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 6.6KG<BR>• Working temperature: -30°C - +50°C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047618 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 3M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3213 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 3M | 27-10-2020 06:32:44 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 3 phase, 16A, 11KW, 3M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-3213 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with a Type2 socket called mode 3 charging. Charging power up to 11KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 3M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cold temperatures.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 5G2.5mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 1.6KG<BR>• Working temperature: -30°C - +50°C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047632 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 5M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3215 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 5M | 27-10-2020 06:33:56 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 3 phase, 16A, 11KW, 5M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-3215 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with Typ2 socket so-called mode 3 charging. Charging power up to 11KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 5M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cold temperatures.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 5G2.5mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 2.3KG<BR>• Working temperature: -30°C - +50°C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047649 | |
DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 7M | False | https://www.deltaco.dk/kategorier/kabler-adaptere/ev-charge/EV-3217 | DELTACO e-Charge, cable type 2 - type 2, 3 phase, 16A, 7M | 27-10-2020 06:35:49 | 31-12-1899 23:00:00 | 31-12-1899 23:00:00 | | | | | False | | |
<BODY><P>Deltaco e-Charge charging cable, type 2 to type 2, 3 phase, 16A, 11KW, 7M, black</P>
<P>Deltaco e-Charge EV-3217 charging cable fits all vehicles with a Typ2 socket for those who want to charge via a public charger or their own dedicated charging box at home with Typ2 socket so-called mode 3 charging. Charging power up to 11KW. Silver-plated connections guarantee good contact and long service life. Length 5M. Equipped with dust cover to protect against dust, dirt and moisture during storage. The cable is made of a TPE material that provides good resistance to oil, abrasion and UV light. The cable is also flexible in cold temperatures.</P>
<P>Type 2 sockets are today EU standard, cars from the manufacturers for example. AUDI, BMW, Hyundai, KIA, Mercedes, Porsche, Seat, Skoda, Tesla, Volkswagen, Volvo all use Type 2 sockets. The charging of the car is monitored through a two-way communication between the car and the charger. When the cable is connected to the car, a self-test is performed which ensures that the cable is correctly connected and that the car is ready to receive power, before charging begins and the cable is energized, the contacts are mechanically locked, this protects against both theft and unauthorized use during charging. After charging, unlock the car so that the mechanical lock opens and remove the charging cable on the side of the car first so that it is disconnected from the charger.</P>
<P>The cable must not be repaired or spliced as this may affect its safety and function.</P>
<P>• Certification: TUV 2 PfG 1908<BR>• Cable: EV07EE-H, 5G2.5mm² + 1x05mm²<BR>• Classification: IP66<BR>• Weight: 3KG<BR>• Working temperature: -30°C - +50°C</P></BODY> | 3 years | | False | 7333048047656 | |