Opret RMA-sag
APC
APC Support, service og reparationer (Forhandler og slutkunder):
0200 895 283
Garantitider
UPS
Back-UPS 2 års ombytningsservice
Back-UPS Pro 2 års ombytningsservice
Matrix 2 års ombytningsservice
Powerstack 2 års ombytningsservice
Smart-UPS 2 års ombytningsservice
Smart-UPS til Rackmontage 2 års ombytningsservice
Smart-UPS DP 2 års ombytningsservice
Smart-UPS XL UPS 2 års ombytningsservice
Symmetra 2 års ombytningsservice
Overspændingsbeskyttelse
Surge Arrest E10G,E15G 3 års ombytningsservice
Surge Arrest E20, E25 5 års ombytningsservice
Surge Arrest for portables PNOTEPROEC, 5 år ombytningsservice
Surge Arrest P5-GR, P5T-GR,P5T-4GR Livstids garanti inden for EU
Kabler
Livstids garanti
Lap Top Batterier
1 års ombytningsservice
Ombytningsbatterier til UPS
2 års ombytningsservice
Apple
Ved reklamationer på Apple produkter skal slutkunden selv kontakte Apple for at oprette en sag.
Indlevering skal ligeledes ske til et af stederne som Apple har listet.
Lav reklamation til Apple her:
https://getsupport.apple.com/
ASUS Lyra
Alle RMA/DOA/support henvendelser af ASUS Lyra modeller (nuværende MAP-AC2200, MAP-AC2200-1P, MAP-AC2200-2P, MAP-AC1300, MAP-AC1300-1P, MAP-AC1300-2P) varetages direkte af ASUS:
http://rma.asus.dk/
Bissell
Al service, support og RMA varetages direkte af Bissell:
BissellKundeService@sertec360.com +45 78773661
Drobo
RMA vedr. DROBO håndteres af DROBO selv på: support-eu@datarobotics.com
Point of View
Support vedr. Point of View håndteres af Point of View selv på: support@pointofview-online.com
Promise
Før Deltaco kan modtage RMA vedr. Promise produkter skal vores kunde selv have kontaktet Promise på: support-de@eu.promise.com
og fået en forhåndsgodkendelse. HUSK.. at oplyse produktets serienr.
QNAP
For at Deltaco kan modtage RMA vedr. QNAP produkter skal produktets serienr. oplyses.
Sennheiser
Fra og med 01-09-2012 håndtere RMA vedr. Sennheiser i tæt samarbejde med Sennheiser selv.
Derfor skal produktets serienr. oplyses og uanset anskaffelsespris vil en evt. ombytning/kreditering
kun kunne finde sted efter Sennheiser's afgørrelse.
Ubiquiti
Alle RMA/DOA henvendelser varetages direkte af Ubiquiti:
https://rma.ui.com/SignUp/
Zyxel
RMA vedr. Zyxel håndteres af Zyxel selv. Mere information kan findes her:
http://www.zyxel.com/dk/da/support/rma.shtml
WANHAO
Ved køb af 3D printere fra WANHAO skal vi gøre opmærksom på at transportskader ikke er dækket af garantien.
Hvis en vare returneres med henblik på reperation skal den derfor pakkes ned forsvarligt.
Følgende link viser unboxing af produktet:
http://www.wanhao3dprinter.com/xiazai/i3v2.1_Unboxing_guidance_rev.A.pdf
Vi anbefaler at varen pakkes ned på samme måde for at undgå skader.
Deltaco frasiger sig ansvaret for transportskader i forbindelse med RMA sager på 3D printere fra WANHAO
Specielbestilte varer kan ikke returneres.
Indsendes varer til RMA uden forudgående Returbegæring, og godkendelse af samme, returneres varerne til kunden for dennes regning.
Indsendes varer, som ikke er i overensstemmelse med Returbegæring, returneres disse til kunden for dennes regning eller kasseres alternativt.
Indsendte varer, som ved test viser sig at fungere fejlfrit, returneres til kunden for dennes regning og en testafgift på 250 Kr., pr. vare, debiteres.
Senest 10 arbejdsdage efter godkendelse af Returbegæring skal varerne returneres sammen med, og i overensstemmelse med, en udskrift af den
mail hvori Deltaco har godkendt returneringen. Defekte varer skal returneres komplet og i original emballage.
Reklamerede varer testes så det er vigtigt at fejlbeskrivelsen er så nøjagtig som muligt. Hvis varerne ved test viser sig at være fejlbehæftede, i
henhold til kundens fejlbeskrivelse, vil Deltaco erstatte varerne. Erstatning kan ske enten i form af kreditering eller ved fremsendelse af et
tilsvarende eller repareret produkt. Uanset ønske forbeholder Deltaco sig retten til at udfærdige en kreditnota såfremt erstatningsvare ikke er
umiddelbar tilgængelig eller hvis værdien er under 250 Kr. Reparation af et produkt medfører ikke at garantiperioden forlænges.
Varer som har kostet under 500 Kr. vil blive behandlet max. 3 dage efter at Deltaco har modtaget dem hvis alle forhold i øvrigt er i orden. Varer
som koster over Kr. 500 tager noget længere at behandle da disse først skal undersøges nøje af vores RMA afdeling i Sverige.
Omkostningerne til returnering af varer bekostes af kunden. Omkostningerne ved levering af erstatningsvarer bekostes af Deltaco.